Thanks @scarl3txii for tagging me! ☁️ (I made my own pic tho bc i’m lame haha huhu.) (and if tagged, optional to do this thing! tags were v random and few, so to speak) 
✨1) I draw best in the dead hours of the night til early morning. 
✨2) I barely remember my previous night activities the following morning (conversations included.) 
✨3) I can only remember after seeing something relevant, so I usually leave my drawings on my worktable so I could remember them the following morning. 
✨4) I’m easily scared shtless because of horror games (hinthint i haven’t been sleeping properly because of five nights at freddy’s huhu) 
✨5) I cosplay a lot and I tend to do cosplay shenanigans at home (like crossdressing.) I love and miss the cosplay community in bh. 
✨6) I doodle on my notes too, a lot. 
✨7) I only read printed books, never eBooks. 
✨8) I do digital art a lot and I plan to work on illustrating. 
✨9) I’m currently 15 years old, a BFA Information Design freshman in ADMU. 
✨10) I wear shorts a loooot. I can’t stand pants anymore (sorry bh) 
✨11) I have a looot of accessories, i’m p much a fashion maniac too. 
✨12) I don’t like tuna and caramel. 
✨13) I’m allergic to hamsters and chalkdust. 
✨14) I have a burn scar on my finger from a lab accident in high school. 
✨15) I have a faint wound scar on my arm because of a chalkboark (yes, I know.) 
✨16) I’m into boy love and girl love and all that jazz in anime/manga series. 
✨17) I’m vaguely(?) pansexual.
✨18) I’m 1/4th Chinese. 
✨19) I was born and raised in the Kingdom of Bahrain. 
✨20) I have really big, dark brown eyes. #yuni+farts+out+words  (at Already Home ☁️ A Great Big World)

Thanks @scarl3txii for tagging me! ☁️ (I made my own pic tho bc i’m lame haha huhu.) (and if tagged, optional to do this thing! tags were v random and few, so to speak)
✨1) I draw best in the dead hours of the night til early morning.
✨2) I barely remember my previous night activities the following morning (conversations included.)
✨3) I can only remember after seeing something relevant, so I usually leave my drawings on my worktable so I could remember them the following morning.
✨4) I’m easily scared shtless because of horror games (hinthint i haven’t been sleeping properly because of five nights at freddy’s huhu)
✨5) I cosplay a lot and I tend to do cosplay shenanigans at home (like crossdressing.) I love and miss the cosplay community in bh.
✨6) I doodle on my notes too, a lot.
✨7) I only read printed books, never eBooks.
✨8) I do digital art a lot and I plan to work on illustrating.
✨9) I’m currently 15 years old, a BFA Information Design freshman in ADMU.
✨10) I wear shorts a loooot. I can’t stand pants anymore (sorry bh)
✨11) I have a looot of accessories, i’m p much a fashion maniac too.
✨12) I don’t like tuna and caramel.
✨13) I’m allergic to hamsters and chalkdust.
✨14) I have a burn scar on my finger from a lab accident in high school.
✨15) I have a faint wound scar on my arm because of a chalkboark (yes, I know.)
✨16) I’m into boy love and girl love and all that jazz in anime/manga series.
✨17) I’m vaguely(?) pansexual.
✨18) I’m 1/4th Chinese.
✨19) I was born and raised in the Kingdom of Bahrain.
✨20) I have really big, dark brown eyes. #yuni+farts+out+words (at Already Home ☁️ A Great Big World)

aaaaaand a new OC is born!His name is Miko because reasons—-I’m really late for pocky day ahhghghgh oh well ( u v u )/

aaaaaand a new OC is born!
His name is Miko because reasons—-
I’m really late for pocky day ahhghghgh oh well ( u v u )/

Trying to make thin linearttt
And coloring properlyyy
And pepero but im late for pepero dayyy /sob
WIP! Idk who im trying to draw, probably a new OC of mine now—

Trying to make thin linearttt
And coloring properlyyy
And pepero but im late for pepero dayyy /sob
WIP! Idk who im trying to draw, probably a new OC of mine now—

i was fooling around with my blue wig and then suddenly…
i cieled.. i…. gomen… 
it was damn fun to pose though. lol//

Day 1 - Self-portrait—Been a looong time since I’ve drawn myself seriously soooo.

Day 1 - Self-portrait—
Been a looong time since I’ve drawn myself seriously soooo.

my summer vacation’s gonna end soon sigh~

haaah i don’t want to go back to school just yet (◡︿◡,)

…can’t i just stay at home and draw dumb things…
….and fangirl over shinhwa;;;

(in short, continue being a lazy arse)
..and lol i should be reviewing for college entrance exams but instead i’m just

….nopenopenope ・゚: *・゚:* \(◕﹏◕✿)/ *:・゚*:・゚

Shinhwa cafe digital work this time!! Jindy because I can haha~

Shinhwa cafe digital work this time!! 
Jindy because I can haha~

s-see i told you i’d work on shinhwa cafe!! (ok well not really these are practice doodles but really i will haha;;;)

s-see i told you i’d work on shinhwa cafe!! 
(ok well not really these are practice doodles but really i will haha;;;)

Was trying out my new pen set(indianinkohyess) so doodles yes haha.
aaand a bit of natsume yuujinchou poop here and there.

WIP yaydrawing my sister as a happy street characterbecause she wanted me tookay then

WIP yay
drawing my sister as a happy street character
because she wanted me to
okay then

oh hello there (late night) doodle

oh hello there (late night) doodle

It’s 2 AM and i have no idea why i’m still awake OH WELL
been a while since i’ve posted anything on my own (other than tons of reblogs i mean)
First digital drawing in a looong while. I think 3 months or so. SOB
i do have insta though, i’ve been posting traditional works of mine there
*coughcoughfollowme@yuniowlCOUghcough*

It’s 2 AM and i have no idea why i’m still awake OH WELL

been a while since i’ve posted anything on my own (other than tons of reblogs i mean)

First digital drawing in a looong while. I think 3 months or so. SOB

i do have insta though, i’ve been posting traditional works of mine there

*coughcoughfollowme@yuniowlCOUghcough*

ok i srsly need sleep
stop it tumblr 
stap

ok i srsly need sleep

stop it tumblr 

stap

sad feelings are sad

sad feelings are sad

i made a thing

i made a thing